EXPRESSONE, които идват скоро, но никога навреме. Скандални ревюта в България и чужбина за спедиторската фирма (СНИМКИ)
декември 23, 2023Всички сме наясно, че покрай Коледните празници на куриерските фирми им се отваря повече работа, което от своя страна обаче им носи повече приходи.
Добре познатите ни ЕКОНТ и СПИДИ са поели отговорността да обслужват своите клиенти и в съботните дни, EXPRESSONE обаче са в предпразнична летаргия.
Кои са EXPRESSONE?
Фирмата е част от M&BM Express, които пък са част от куриерската мрежа австрийските пощи.
През 2012 Австрийски пощи АД закупува 26% от дяловете на M&BM, през 2013 и 2014 Австрийски пощи АД увеличава дяловете си до 76%. 3 години по-късно компанията стартират международни доставки и пълна интеграция в мрежата на Евродис. През 2019 г. делът на куриерските услуги нараства на 40% от оборота на компанията и една година по-късно, през 2020 г., се създава новият бранд ExpressOne.
EXPRESSONE е с едноличен собственик Силвия Иванова Младенова, със седалище адрес гр. Враца и богата палитра от предмет на дейност – ресторантьорство, производство и търговия с хляб, сладкарство, превоз на хора и товари в страната и чужбина, строителна дейност, търговия на едро и дребно, сделки с интелектуална собственост и тн. Същата Силвия Младенова е управител или едноличен собственик и на 7 други фирми, които са свързани с продажби на имоти, обзавеждане на имоти, посредничество и други.
Изглежда, че от толкова много дейности все някоя ще куца, като това правило касае спедиторската дейност EXPRESSONE.
Казусът EXPRESSONE
След като бе направена поръчка от популярен сайт за дрехи и стоки от Австрия на 16 декември, официално бе съобщено, че пратката ще бъде доставена от 5 до 10 дена. Австрийците, от своя страна, изпълняват всичко до 18 декември, като от тази дата пратката попада в ръцете на EXPRESSONE. Те от своя страна получава стоката си на 21 декември, като само забележете, EXPRESSONE не доставя на време въпросната пратка, въпреки изричното им съобщение, че ще работят по празниците, но не просто не изпълняват ангажимента си, а дори престават да отговарят на официалния си телефонен номер.
Проследете сами казуса в дни с тези две снимки, а под тях прилагаме и някои от най-скорошните им рецензии от потърпевши потребители:
Рецензии:
Ревютата в чужбина:
Безобразието на спедиторската фирма EXPRESSONE далеч не е ново за нашите географски ширини, а истината е, че потребителят няма какво особено да направи, за да получи някаква компенсация и удовлетворение за един подобен казус. Нито от фирмата особено много ще се загрижат на евентуална жалба, изпратена до тях, нито пък един подобен проблем би могъл да бъде решен в съда. На хората неполучили своите коледни доставки им остава единствено да се обърнат към медиите и да осветлят подобни компании с надеждата, че все по-малко хора ще се “връзват” на кухите им схеми.
Sredata.bg