Хаос и неразбории в банка ДСК!

Хаос и неразбории в банка ДСК!

май 13, 2024 0 By Desi

Вбесени граждани разказват, че от петък сутринта електронното им банкиране не работи и е блокирано, особено ако се опитвате да го ползвате от мобилно устройство

В Банка ДСК от 4 дни тече пълен хаос и неразбории, гласи сигнал до MEDIAMALL.

Вбесени граждани разказват, че от петък сутринта електронното им банкиране не работи и е блокирано, особено ако се опитвате да го ползвате от мобилно устройство.

“От петък сутринта се опитвам да направя определени разплащания чрез електронното приложение на ДСК, инсталирано на телефона ми, но ми излиза, че съм блокирана и то не функционира.”, разказа пред MEDIAMALL гражданка.

По думите й електронното банкиране се отваря, но токенът отказва изобщо да функционира с електронния подпис. Според служителите на банката, приложението не може да функционира с последното обновяване на софтуера на iPhone. Дамата твърди, че е изпратила многобройни сигнали, но без никаква обратна връзка или решение.

“Бях принудена да се прибера от чужбина, за да мога да си свърша работата и да си направя преводите, но безумията с тази банка далеч не свършиха до тук!”, разказва още възмутената гражданка.

По думите й тя била принудена да измине цели 500 км до София, където обаче след пристигането си, констатирала, че нейният клон не работи. Жената била принудена да отиде в дежурен клон на банката, където отказали да приемат пълномощното, с което работела от години, тъй като мениджърката била в болничен.

“Толкова е жалко всичко това, а и е толкова смешно, особено когато имаме предвид, че говорим за финансова институция с претенции! След като вече 4 дни не им работи електронно банкиране, днес “болната” мениджърка на дежурния клон, се опита да ми направи някаква смешна консултация по телефона от дома си, за да ме посъветва накрая да отида утре. Безумното е, че всичките тези банки ежедневно ни грабят с брутални такси, а реално не могат да извършват най-елементарни услуги, за да обезпечат доверието и удобството на гражданите.”, допълва още отчаяната жена.

„След посещение на втори дежурен клон, се оказва, че има възможност да се наредят плащанията и чрез потвърждаване с СМС, но това от некомпетентните служители от клона на банката в мол Сердика въобще не ми бе обяснено, както и от дежурните телефонни консултанти“. Това обясни още потърпевшата пред MEDIAMALL.

Според нея трябва да бъдат измислени някакви санкции, както и да бъде сезирана комисията за защита на потребителите, тъй като тук реално те не получават обещаната услуга, но в същото време са абсолютно беззащитни в подобни ситуации.

“Кой ще ме компенсира за тези четири изгубени дни? Едва ли ще е ДСК!”, заключи изнервената гражданка.