Варненци са възмутени от безбожно скъпата кампания на „Възраждане“
октомври 21, 2023Почти неизвестният за варненци Коста Стоянов се появява в публичното пространство чрез изключително агресивна реклама, която се реализира чрез над 150 билбордове и реклами по спирки на градския транспорт, които струват над 312 хиляди лева.
Кандидат-кметът на Варна от “Възраждане” – цял живот на държавна хранилка
Варненци са възмутени от безбожно скъпата реклама и се питат какво стана с обещанието на “Възраждане” да върнат партийната субсидия и защо тези пари не се дадат за децата, за линейки, кувьози, а се дават за реклама на един политик.
Варненци коментират и друг интересен факт, който е, че и братът на кандидата на “Възраждане” – Георги Стоянов – е кандидат за кмет на Бяла, но от ИТН, не от “Възраждане”. Това допълнително кара хората да се питат защо да гласуват за човек, който не е подкрепен дори от собствения си брат.
Подобна агресивна и ужасно скъпа рекламна кампания на “Възраждане” се наблюдава и в столицата, където кандидата на партията изниква от почти всеки ъгъл по улиците и булевардите на столицата.
Хората почти ежедневно са свидетели на предизборни участия на кандидатите на “Възраждане” в големите телевизии и се питат: Нали Костадинов обвиняваше тези медии, че са слуги на американците и са продажни, а партията му ги ползва ежедневно?
Логично възниква и въпросът откъде “Възраждане” има толкова пари, тъй като държавната субсидия, която партията е получила за последните няколко месеца, едва ли може да покрие такива огромни разходи?
Източник: MEDIAMALL.info